Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: Marcin Narzynski <narzynka_USUN_at_TEZ.USUN.poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 13:30:59 MET DST

> Myślę sobie o kupnie procka, który byłby
> chłodzony wyłącznie biernie, tzn. bez wentylatora, za to z dużym, dobrym
> radiatorem miedzianym.

Witam.

Chodzi mi po głowie pewne rozwiązanie: kupić procesor powiedzmy Sempron
2500+ (gorszych chyba nie ma na rynku pierwotnym) i "odtaktować go", Czyli
po prostu spowolnić do np 1500+. Przypuszczam, że ten zabieg spowoduje, że
duży radiator poradzi sobie z wydzielanym przez taki procesor ciepłem.

Ciekawią mnie opinie innych na ten temat. Czy pomysł ma szansę na
realizację?

Pozdrawiam
MN