Re: Prosze o opinie i ewentualne propozycje.

Autor: p3pE <god107AT_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 11:11:29 MET DST

Proximus napisał(a):

> Wziałbym AMD Venice 3000+ OEM i Pentagram lub Freezer wentylek.

Tak się zastanawiam dlaczego większość poleca właśnie platformę AMD,
mimo, że już Celeron chodzi na FSB 533MHz i nie widziałem płyty głównej
pod Athlona obsługującej DDR2 :/. Wiem wiem, że Athlon w tym przypadku
ma więcej cache.

> Wówczas płyta też Gigabyte, ale K8NF-9 na nForce4.

Na benchmark.pl jest napisane, że oficjalnie nVidia nie przyznaje się do
tego chipsetu tzn. konkretnie nForce4 x4

> Brałbym większy dysk np. 160 GB Samsung SATA II lub Maxtor.

Jest sens jeśli będzie nagrywarka DVD?

A jak ta karta grafiki?

> Nagrywarka OK.

> Jeśli nisko budżetowy, to lepiej coś na Socket 754.
> Monitor chyba nie ma DVI, prawda?

Ale Socket 754 to chyba takie rozwiązanie tymczasowe AMD, czy jakaś
większa kariera czeka tego Socketa o której nie wiem?

> No jeśli będziesz spłacał "tylko" przez rok, to może Ci starczy. Ja
> brałbym coś pod AMD 64 Socket 939, bo w następnym roku wstawisz
> mocniejszy procek, nawet dwurdzeniowy.

Tylko te dwurdzeniowce z AMD to zabójstwo dla portfela, gdy tymczasem
Pentium D 2,8GHz, Można dostać już za ~1000zł