Re: Prosze o opinie i ewentualne propozycje.

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 01:22:25 MET DST

p3pE napisał(a):
> 1. Procesor: Intel Celeron D 325J 2.53Ghz, 256Kb, 533 FSB, LGA755, BOX

Wziałbym AMD Venice 3000+ OEM i Pentagram lub Freezer wentylek.

> 2. Płyta główna: Gigabyte 8I945P-G

Wówczas płyta też Gigabyte, ale K8NF-9 na nForce4.

> 3. Pamieć: 2x512MB 533Mhz do pracy w dualu

Wówczas wystarczy 2 x 512 MB Twinmos CL 2.5 PC 3200 (400 MHz).

> 4. HDD: Samsung 80GB S-ATA II, 8MB cache

Brałbym większy dysk np. 160 GB Samsung SATA II lub Maxtor.

> 5. Karta graficzna: Gigabyte GeForce 6600GT 128MB PCI-Express
> 6. Napęd: LG GSA-4163B DVD+/-R x16

Nagrywarka OK.

> To jest zestaw raczej budżetowy ze względu na ilość funduszy. Ma służyć
> głównie do korzystania z internetu, giercowania, oglądania filmów i
> bardzo sporadycznych eksperymentów w 3d Studio Max. Do tego dołożę
> monitor LCD 17', myślę że coś LG np. 1717S i zestaw głośnikowy 5.1
> ModeCom AV2006 czy coś takiego, teraz fajne mają w drewnianych obudowach.

Jeśli nisko budżetowy, to lepiej coś na Socket 754.
Monitor chyba nie ma DVI, prawda?

> Uprzedzam pytania o płytę główna: chciałem wybrać platformę do której po
> spłacie rat za komputer wstawię mocniejszy procesor np. najtańszy z
> dostępnych Pentium D, choć kto wie co to będzie za rok ;)

No jeśli będziesz spłacał "tylko" przez rok, to może Ci starczy. Ja
brałbym coś pod AMD 64 Socket 939, bo w następnym roku wstawisz
mocniejszy procek, nawet dwurdzeniowy.

> Pozdrawiam

Ja również.

--