Re: Prosze o opinie i ewentualne propozycje.

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 16:08:24 MET DST

p3pE napisał(a):

> Tak się zastanawiam dlaczego większość poleca właśnie platformę AMD,
> mimo, że już Celeron chodzi na FSB 533MHz i nie widziałem płyty głównej
> pod Athlona obsługującej DDR2 :/. Wiem wiem, że Athlon w tym przypadku
> ma więcej cache.

Dlatego, że są dobre procesory. A fakt, że nie chodzą na FSB 533 i nie
obsługują DDR 2 to inna sprawa. Mi by to nie rpzeszkadzało. I gdybym
kupował teraz sprzęt, to brałbym AMD Venice 3000+ OEM.

> Na benchmark.pl jest napisane, że oficjalnie nVidia nie przyznaje się do
> tego chipsetu tzn. konkretnie nForce4 x4

Tego nie wiem, ale na tej grupie przeczytałem dobre opinie o tej właśnie
płycie głównej.

> Jest sens jeśli będzie nagrywarka DVD?

Taki, że wg mnie lepiej mieć pojemniejszy dysk twardy.

> A jak ta karta grafiki?

Chyba ok, ale niech ktoś jeszcze się wypowie.

> Ale Socket 754 to chyba takie rozwiązanie tymczasowe AMD, czy jakaś
> większa kariera czeka tego Socketa o której nie wiem?

No Socket 754 nie będzie miał tak "świetlanej" przyszłości jak Socket 939.

> Tylko te dwurdzeniowce z AMD to zabójstwo dla portfela, gdy tymczasem
> Pentium D 2,8GHz, Można dostać już za ~1000zł

W tym momencie owszem, dwurdzeniowce to zabójstwo, ale za rok, to kto
wie. To kwestia ceny...

--
Proximus