Prosze o opinie i ewentualne propozycje.

Autor: p3pE <god107AT_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 23:30:16 MET DST

W najbliższym czasie zamierzam kupić zestaw komputerowy do domu. Poniżej
zamieszczam konfigurację sprzętu jaką mam zamiar tam skompletować.
Proszę o zopiniowanie poniższej konfiguracji:

1. Procesor: Intel Celeron D 325J 2.53Ghz, 256Kb, 533 FSB, LGA755, BOX
2. Płyta główna: Gigabyte 8I945P-G
3. Pamieć: 2x512MB 533Mhz do pracy w dualu
4. HDD: Samsung 80GB S-ATA II, 8MB cache
5. Karta graficzna: Gigabyte GeForce 6600GT 128MB PCI-Express
6. Napęd: LG GSA-4163B DVD+/-R x16

To jest zestaw raczej budżetowy ze względu na ilość funduszy. Ma służyć
głównie do korzystania z internetu, giercowania, oglądania filmów i
bardzo sporadycznych eksperymentów w 3d Studio Max. Do tego dołożę
monitor LCD 17', myślę że coś LG np. 1717S i zestaw głośnikowy 5.1
ModeCom AV2006 czy coś takiego, teraz fajne mają w drewnianych obudowach.

Uprzedzam pytania o płytę główna: chciałem wybrać platformę do której po
spłacie rat za komputer wstawię mocniejszy procesor np. najtańszy z
dostępnych Pentium D, choć kto wie co to będzie za rok ;)

Pozdrawiam