Re: Abit IC7 [G] i wiatrak na mostku KAPUT

Autor: Wieslaw Blada <wiechobBEZTEGO_at_polbox.com>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 18:41:54 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dgjtfc$l1i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W dodatku mam pytanie do właścicieli tego abita czy demontowali
już ten
> wiatrak i radiator - w jaki sposób jest on przytwierdzony do
chipsetu bo jak
> kiedyś oderwałem takowy od asusa okazało się, że był jakąs
gumiastą
> substancją przyklejony do mostka i się nieco przeraziłem....

niestety jest tak samo, do tego usunąć to cholerstwo nie jest
łatwo (polecam benzynę ekstrakcyjną i miękką szmatkę - nasączyć i
przykryć i po chwili przecierać aż do usunięcia). A co do wentyla
to odkręciłem od radiatora i przesmarowałem olejem do maszyn do
szycia - jak na razie chodzi w miarę cicho.

--
Pozdrawiam
WiechoB