Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 18:38:39 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1o4ooe6zijze0.9rojw1emm2vj.dlg@40tude.net...

> OK, kajam się, nie zauważyłem że ten A64 to bulk, a P4 to Box :-) Ja i tak
> kupiłbym Bulka, a do tego miedziany radiator Pentagrama za 100 zł
> (nieważne
> czy kupowałbym Intela czy AMD).

Chodziło mi tylko o realne przedstawianie sytuacji, a nie o powtarzanie
obiegowych opinii, że AMD to sam miód a Intel samo zło, bo to nie całkiem
tak jest. Sam bym złożył bez wqahania na AMD, gdyby płyta Microstar
RS480M2-IL ATI Xpress-200 (albo jakaś podobna) obsługiwała SATAII, NCQ i
procesory dwurdzeniowe. A że takiej nie znalazłem, wygrała platforma Intela.
Ale nawet jakbym kupił AMD, to i tak bym nie podkręcał - producenci tego nie
rekomendują, nie sprzedają też procesorów 3 GHz jako 3.8 GHz, a przecież to
im właśnie byłoby najłatwiej.