Re: notebook mobilny, trwaly za ok. 3500 PLN

Autor: Adam Dziendziel <whiteraven_at_gwiazdka.o2.gwiazdka.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 17:19:03 MET DST

Artur M. Piwko wrote:

> Nie ma takiego. Kropka. Jakość musi kosztować.

Ależ są, np. ten:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_17192.html

Podstawowe wymagania chyba wszystkie spełnia, pamięci zawsze można
dorzucić tylko DVD-RW brakuje, a przydałoby się do robienia backupów
projektów.

Ale mimo to pytam się tutaj, bo jeśli ma wkrótce potanieć lub pojawi się
jakiś inny równie dobry model to zaczekam.

--
Pozdrawiam,
Adam Dziendziel