Re: Kto ma P4 3.4 HT na S478 ?.

Autor: Szymon Osiecki <sosiecki_at_wytnijto.gazeta-pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 17:20:48 MET DST

|3eR|<0 napisał(a):

> Mam płytę Abit ic7 P4 HT 2.4. Mam zamiar za granicą kupić w cenie
> 944 Zł, procesor P4 3.4 Ghz S478 Presccor. Moja płyta spokojnie
> chodzi na 250 FSB pamięci na 200 MHz. Jeśli procek ma monożnik 17x
> Przy FSB 250x17 teoretyczine uzyskam...4250 MHZ.
> Do tego chcę go chłodzić Scythe Ninja SCNJ-1000. Czy ktoś może mu
> powiedzieć jak praktycznie zachowuje się procek przy takich
> parametrach... czy da się z niego tyle wyciągnać i uzyskać przy tym
> dobrą stabilność ?. THx

IMHO marne szanse, Prescotty pod s478 nie są zdaje się na rdzeniu E0, a
tylko te oferują w miarę bezproblemowy overclocking w okolice 4GHz.
Jak dla mnie gra nie warta świeczki, sporo kasy za procesor i za
chłodzenie, a sukces wątpliwy. Celowałbym raczej w 3.0 @ 3,75GHz jeżeli
już chcesz koniecznie kupować i podkręcać :).

--
Pozdrawiam,
 Szymon