Re: notebook mobilny, trwaly za ok. 3500 PLN

Autor: tomek <tzd_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 19:24:59 MET DST

Użytkownik "Adam Dziendziel" <whiteraven@gwiazdka.o2.gwiazdka.pl> napisał w
wiadomości
> Ale mimo to pytam się tutaj, bo jeśli ma wkrótce potanieć lub pojawi się
> jakiś inny równie dobry model to zaczekam.

Mam podobny problem. Gadalem nawet z kolega prowadzacym sklep z notebookami,
powiedzial:
w momencie wchodzenia nowego modelu stary nie tanieje - stary model wychodzi
ze sprzedazy...

wiec cena jest generalnie ta sama ciagle, tylko modele coraz nowsze.

Proponuje przyjrzec sie Fujitsu Siemens V8010

Pamiec mozna dokupic , przy dobrych wiatrach za 256 MB okolo 100 zl, 150
moze.
WiFi tez mozna dokupic na PCMCI.

Nie wiem jednak, jak z prawdziwoscia danych o trzymaniu baterii.

Pozdrawiam
Tomek