Re: Kto ma P4 3.4 HT na S478 ?.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 16:24:28 MET DST

Użytkownik "zbylu" <zzielins_no_spam@wsh-kielce.edu.pl> napisał w wiadomości
news:dgjsop$ic2$1@atlantis.news.tpi.pl...
|W artykule news:dgjq73$g1o$1@inews.gazeta.pl,

| To sporo jak na chlodzenie dodatkowe - tunelowe.... Choc z drugiej strony
| masz radiator standardowy - intelowski...

| Tak, nie mam dodatkowego wentylatora, zamknieta obudowa - chieftec.

| Pewnie, ze sie przyda "szybszy" zegar. Ale w sumie czy nie lepiej
| byloby dodac jeszcze conajmniej 1GB pamieci ? 3ds lubi pamiec...
| Albo zmienic juz lepiej plyte z proc. na amd64 + 2GB ram... Kasy
| juz masz sporo - dojdzie ci ta ze sprzedazy tego co masz teraz i
| odswierzysz sobie kompa...
| --
> [...]
Jedynie AMD X2 i FX-y (troszkę) wygrywa w 3ds max z intelami.
Generalnie 1 GB do moich projektów wystarsza w sam raz, często mam jeszcze
uruchomiony w tle PHP. Wtedy 1 GB Wystarcza na styk. Natomiast w samym
renderingu ramy to najmniejszy problem. Tam się liczy tylko moc obliczeniowa
procesora. Dlatego ładuje w MHZ 64 bity tu nic nie dadzą, 3ds max 7.0 nic o
tym nie wie wiec nie będzie dla niego różnicy. Zresztą ta cała zabawa AMD w
64 bity to jeden z marketingowych chwytów. 64 Uważam,a nadzień dzisiejszy
nie maja tak dobrego wsparcia a system 64 Bit ( no chyba , że linux ale kto
normlany pracuje w linuxie :>) to niewielka różnica, chcesz przyspieszyć
cały system, właduj nie tylko w praca ale w RAM I PRZEDE WSZYSTKIM dyski
dwarde RIDE 0 to standard, jak dla mnie, i często i tak za wolny, pomomo
defragmentacji.