Re: Płyty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 16:05:48 MET DST

"Andre" dgjm1f$a2m$1@news.onet.pl

> > Raportowanie ,,jakości'' nagrania? :)

> nie wiem :) pytam bo pierwsze slysze :)

To chyba powinieneś trochę poczytać.

Zapis na płycie obarczony jest różnej kategorii błędami
i niektóre nagrywarki potrafią więcej o naturze tych
błędów powiedzieć, a inne mniej. :)

> ale plyta jest bardzo waska... gdybys mial plyte zagieta na rancie tak
> jak spoilery samochodu to mozna by mowic o szumie :)

Ale powietrze klei się do płyty. :)
Ten zresztą mechanizm utrzymuje głowicę
dysku nad dyskiem, gdy ten się obraca.

> rozumiem w fazie projektowania napedu?

No tak. :) I w fazie projektowania napędu i w fazie jego produkowania.

> to za dlugo trwa... bedzie z jakies 5min :)

Studnię należy zacząć kopać, zanim się poczuje pragnienie. :)
Poza tym ja potrafię oglądać jeden film całymi tygodniami. ;)

> ja uzywam jedynie pauzy :)

A ja lubię sobie niektóre fragmenty powtórzyć. :)

> no ok ale 6x to max gdzie nei testuje u Ciebie ale podejrzewam ze
> nagrywarka testuje te predkosc zanim zacznie zapisywac dane.

Chyba nie, bo nie mam odrzutów, odkąd nagrywam na tej szybkości. :)

> zgodzisz sie ze mna?

Niekoniecznie. Płyta ma napisane DVDx8, na początku nagrywarka nie
może uzyskać więcej niż DVDx4 z wiadomego powodu, więc niekoniecznie
istnieje potrzeba sprawdzania, ale być może takowa istnieje, i być
może takowe sprawdzanie ma miejsce. :)

W każdym razie nagrywarka ma trudności z odczytaniem tego, co sama zapisuje na
płytach DVD-R i DVD-RW i nie jest to problem złej jakości płyt, ale jakiś inny.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'