Re: Płyty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: gusi <gusi_at_somewhere.com>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 11:59:01 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console11>
napisał w wiadomości news:dffoeu$nap$1@achot.icm.edu.pl...

> Tęczowe Verbatim oraz białe SONY -- DVD-R. Napisane na opakowaniu x8,
> ,,wewnątrz'' płyty zapisane x12, a nagrywanie z szybkością większą od
> x4 uniemożliwia czytanie. Czy ktoś ma podobne doświadczenia do moich?

Kiedyś zgłaszałem problem na grupie z nagrywarką LG i Verbatimami -R x8
produkcji MCC. Płytki po nagraniu nie dawały się czytać mniej więcej właśnie
od połowy. Te same płyty nagrywane w Liteonie mykały bez problemu. Zmieniłem
płytki na Verbatimy +R x8 i problemu nie mam.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow