Re: P³yty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 14:19:59 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Raportowanie ,,jako¶ci'' nagrania? :)

nie wiem :) pytam bo pierwsze slysze :)

> Zawsze. :) P³yta siê obraca, powietrze niekoniecznie... :)

ale plyta jest bardzo waska... gdybys mial plyte zagieta na rancie tak
jak spoilery samochodu to mozna by mowic o szumie :)

> Do tego mog± dochodziæ inne odg³osy i tylko z tymi innymi mo¿na
> powalczyæ. :)

rozumiem w fazie projektowania napedu?

> Ja najpierw kopiujê ca³± p³ytê na dysk i dopiero po tym ogl±dam. :)

to za dlugo trwa... bedzie z jakies 5min :)

> I zazwyczaj ogl±dam z przewijaniem do ty³u i do przodu. :)

ja uzywam jedynie pauzy :)

> Czyli tak jak moja przy nastawieniu DVDx6. :)

no ok ale 6x to max gdzie nei testuje u Ciebie ale podejrzewam ze
nagrywarka testuje te predkosc zanim zacznie zapisywac dane. zgodzisz
sie ze mna?

--
pozdrawiam
  Andre