Re: Domyślne ustawienia monitora LG

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 01:10:03 MET DST

Dnia Sat, 17 Sep 2005 23:58:46 +0200, PiotrekN napisał(a):

> Czy da się jakoś przywrócić domyslne ustawienia moniotora LG F700P? Wróciłem
> z wakacji a tam monitor dziwnie rozregulowany, chodzi o geometrie obrazu,
> brat mówi ze nic nie ruszał, trochę nie chcę mi sie wierzyć, bo nie
> narzekalem wczesniej ale mniejsza tym. Jest jakiś sposób na powrót do
> domyślnych zebym mógł od nich wyjść i ustawić na nowo wszystko, bo juz nie
> mam sił do pstryknia w to menu i raz w dół, raz w górę, to w lewo,prawo,do
> góry, do..........

Ustawienia fabryczne nie sa niestety ustawieniami "idealnymi".
Sam posiadam F700P i powiem Ci, ze jezeli trzyma Ci geometrie to masz
szczescie :)
Przy flatronach - 1 na 10 jest "idealny" pod wzgledem geometrii.
Witamy w swiecie LG... gorna krawedz ekranu zakrzywiona? Opada w sroku lub
gdzies na brzegu? Nie ma co regulowac (obracac obrazu) przez menu
monitora... to nic nie da :)
Maja niestety te wade Flatroni9ki, ale obraz jest moim zdaniem super. Moj
mam malutka wade na srodku gornej krawedzi - milimetr w dol - ale lubie ten
monitor.

Ustaw geometrie i parametry nasyceniowo-jasnosciowo-kolorowe, tak jak
pasuje Ci najlepiej i daj spokoj z wojna o idealne ustawienia- nie wygrasz.

I przypominam ze Flatrony maja jeszcze jedna szczegolna ceche - po
wlaczeniu monitora obraz "zbiega sie" do wlasciwego ksztaltu przez jakis
czas (nigdy nie mierzylem ale jest to "kilka" minut - moze minuta, moze
trzy lub piec - nie liczylem), dopiero po tym pewnym cxzasie monitor
"pasuje do ramki".

Pozdrawiam.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |