Domyślne ustawienia monitora LG

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 23:58:46 MET DST

Czy da się jakoś przywrócić domyslne ustawienia moniotora LG F700P? Wróciłem
z wakacji a tam monitor dziwnie rozregulowany, chodzi o geometrie obrazu,
brat mówi ze nic nie ruszał, trochę nie chcę mi sie wierzyć, bo nie
narzekalem wczesniej ale mniejsza tym. Jest jakiś sposób na powrót do
domyślnych zebym mógł od nich wyjść i ustawić na nowo wszystko, bo juz nie
mam sił do pstryknia w to menu i raz w dół, raz w górę, to w lewo,prawo,do
góry, do..........