Re: Domyślne ustawienia monitora LG

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 08:16:32 MET DST

PiotrekN zapodał(-a):
> Czy da się jakoś przywrócić domyslne ustawienia moniotora LG F700P?
> Wróciłem z wakacji a tam monitor dziwnie rozregulowany, chodzi o
> geometrie obrazu, brat mówi ze nic nie ruszał, trochę nie chcę mi sie
> wierzyć, bo nie narzekalem wczesniej ale mniejsza tym. Jest jakiś
> sposób na powrót do domyślnych zebym mógł od nich wyjść i ustawić na
> nowo wszystko, bo juz nie mam sił do pstryknia w to menu i raz w dół,
> raz w górę, to w lewo,prawo,do góry, do..........

1/ to rodzina w sumie - brat może mówić prawdę ;)
Były upały/bywało zimno. Była wilgość/bywało sucho. To jest tylko LG - jego
cewki i inne elementy są bardzo podatne na zmiany temperatury (jak miałem
w pracy na stole takiego LG, to bywało, że po otwarciu ona (przeciąg)
zmieniała się geometria - taka uroda tego sprzętu
2/ musisz regulować - nie ma raczej innego wyjścia.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,