Re: no i badz tu madry...

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 23:45:57 MET DST

Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> U mnie pracuje juz 6 rok Asus P2BF i jest to plyta miodzio, ale w 2
> sklepach uslyszalem, ze "uuuu, panie, teraz to te asusy nie takie jak
> kiedys" albo "kiedys byly dobre, ale teraz to k... mozna dostac".
> I stad tytul mojego posta;-)

hmm, IMO to wynikało z tego, że na stanie był Gigabyte, albo z nimi
mieli umowę... ;)

> minusy:
> - slabsze wyposazenie niz Gigabyte (tylko 1 zlacze PATA)

a jest Ci potrzebne więcej? :)

> Na tym wlasnie polega moj chytry plan;-): kupic wszystko pod P4 i
> poczekac az stanieja. A dzieje sie to optymistycznie szybko;-)

to się daje zauważyć, ale to ciągle mało opłacalny biznes... chyba
jednak lepiej od razu wziąć A64...

> Zastanawiam sie jeszcze nad BeQuiet...
> Zasilacz, to ta czesc, na ktorej nie bede oszczedzal
> i czegos z mniej niz 2-3 letnia gwarancja raczej nie kupie.

i bardzo dobrze, ale jak o tym P4 myślisz to jednak lepiej będzie wziąć
coś 400-420 Wat

> Wentylator&radiator ma 2 wady:
> - jaki by nie byl wiatrak, to jednak szumi
> - zbiera sie kurz na radiatorze

cóż jeśli o ciszę Ci chodzi to wiadomo, że tak, chociaż teraz są też
jakieś kosmiczne radiatory na proca :)
a z tym kurzem to nie ma co przesadzać, jak jest ruch powietrza to raz
na pół roku wystarczy odkurzyć.

--
                 _____