Re: no i badz tu madry...

Autor: Pawel \ <opajak_at_op.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 00:38:00 MET DST

Powitanko,

> hmm, IMO to wynikało z tego, że na stanie był Gigabyte, albo z nimi
> mieli umowę... ;)

Tak jakos sobie pomyslalem, ale ASUS duzo drozszy, to i pewnie marza
wieksza. Cos czuje, ze jednak zostane wierny Asusowi.

> a jest Ci potrzebne więcej? :)

Juz kupilem WD2000 na rownoleglym, do tego nagrywarka i koniec
mozliwosci (a chcialem od czasu do czasu przeniesc cos na starym, malym
dysku jako wymiennym). SATA na razie nie bedzie. Kupilem ten dysk WD, bo
mialem jeszcze wtedy zamiar modernizowac starego kompa;-)

> to się daje zauważyć, ale to ciągle mało opłacalny biznes... chyba
> jednak lepiej od razu wziąć A64...

Myslalem o tym, ale jakos mi ten Intel ze swoim LGA775 wydaje sie
bardziej przyszlosciowy. W AMD zniecheca mnie mnogosc zlaczy, choc z 2
strony grzalka jest to mniejsza. Moze sie zdecyduja wreszcie tylko na 939.

> i bardzo dobrze, ale jak o tym P4 myślisz to jednak lepiej będzie wziąć
> coś 400-420 Wat

Prawdopodobnie bedzie taki:
http://www.znak.pl/index.php?cid=894&scid=897&prid=zasChi450+GPS450AA101A
(Chieftec GPS-450AA-101A (450W))

> cóż jeśli o ciszę Ci chodzi to wiadomo, że tak, chociaż teraz są też
> jakieś kosmiczne radiatory na proca :)

Ogladalem dzisiaj na gieldzie. "komputer, panie, to leciutki, ale ten
radiator";-) Niestety zaden z nich nie zapewni chlodzenia bez wiatraczka.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
*** UWAGA: Odpowiadam TYLKO na maile ->:
pavel(ten_smieszny_znaczek)klub.chip.pl ***