Re: minolta 1100L i "cover open"

Autor: Prezes ;) <wytnijto_at_wytnijto.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 16:29:50 MET DST

DooMiniK napisał(a):
> Prezes ;) zapodał(-a):

> Tutaj niestety kluczową sprawą jest OS... Zakładam, że WindowsXP - problemu
> praktycznie nie da się rozwiązać - minimum to nadać uprawnienia
> administratora
> użytkownikowi. Ja problemu nie rozwiązałem.
> Na Windows98 takiego problemu nie będziesz miał.
znalazłem gdzieś na googalach żeby włączać drukarkę po wysłaniu
polecenia drukowania i dopiero po tym jak wyskoczy komunikat, że
drukarka jest wyłączona... działa, ale to jeszcze nie to co powinno
:)... może macie jakieś namiary na "inne" sterowniki pod 2000/XP albo
kolejne pomysły na zaradzenie temu :)