Re: minolta 1100L i "cover open"

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 16:28:54 MET DST

Prezes ;) zapodał(-a):
> znalazłem gdzieś na googalach żeby włączać drukarkę po wysłaniu polecenia drukowania i dopiero po tym jak wyskoczy komunikat, że
> drukarka jest wyłączona... działa, ale to jeszcze nie to co powinno :)... może macie jakieś namiary na "inne" sterowniki pod
> 2000/XP albo kolejne pomysły na zaradzenie temu :)

Problem chciałem kiedyś rozwiązać (drukarka w firmie), też odstawiałem
kombinacje z włączaniem/wyłączeniem - czasem działało dobrze, czasem nie...
Pytałem na kilku forach - raczej nie rozwiążesz tego... Jak Ci się jednak
uda: podziel się z kolegą informacją :>

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,