Re: minolta 1100L i "cover open"

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 14:25:39 MET DST

Prezes ;) zapodał(-a):
> posiadam drukarkę jak w temacie, drukuje stronę testową, potem wyskakuje komunikat o otwartej klapie... jak temu zaradzić żeby
> problem zniknął? można wyłączyć komunikację z drukarki (i jak to ew. zrobić)?
> dodam, że problem czasami nie występuje, ale czasami to za rzadko :(

Tutaj niestety kluczową sprawą jest OS... Zakładam, że WindowsXP - problemu
praktycznie nie da się rozwiązać - minimum to nadać uprawnienia administratora
użytkownikowi. Ja problemu nie rozwiązałem.
Na Windows98 takiego problemu nie będziesz miał.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,