Tak z ciekawości: kto teraz "rządzi" na rynku płyt?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 14:45:42 MET DST

Witam, od paru lat wypadłem z rankingów sprzętowych...
Jak ostro się tym interesowałem (2001 i trochę później), rządził
prawie po równo Abit (między innymi za swoje płyty z serii BE6, BE6II, etc.)
i Asus.
Teraz widzę, że największe sklepy niechętnie trzymają Abity. Kto jest
teraz wyznacznikiem jakości ? Gigabyte? Czy raczej MSI ?
(nie chcę wywołać wojny ideologicznej, jedynie jestem ciekawy...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,