Re: Tak z ciekawości: kto teraz "rządzi" na rynku płyt?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 05:55:25 MET DST

Dnia Sat, 17 Sep 2005 14:45:42 +0200, DooMiniK napisał(a):

> Kto jest
> teraz wyznacznikiem jakości ? Gigabyte? Czy raczej MSI ?
> (nie chcę wywołać wojny ideologicznej, jedynie jestem ciekawy...).

Zależy do czego najlepsze. Jeżeli chodzi o wydajność, to zazwyczaj płyty na
tym samym chipsecie oferują podobną wydajność. Jeżeli chodzi o podkręcanie,
to zazwyczaj DFI wypada najlepiej. Jeżeli chodzi zaś o cenę, to DFI jest
droga i tu przoduje Gigabyte i Epox (ECS itp. pomijam celowo). Jeżeli
chodzi o cena/jakość, to MSI, Gigabyte i Epox są w czołówce, z tym, że
Gigabyte ma najciekawsze, według mnie, rozwiązania. Nie ma więc lidera.
Każda marka oferuje coś ciekawego.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]