Re: Tylko Asus oszukuje czy to norma?

Autor: bikej <bikej_at_poczta.fm>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 10:49:09 MET DST

Użytkownik "Norton" <mail_temp@o2.pl> napisał w wiadomości
news:144g1b4nkyxl5$.ykt34w92h3p2.dlg@40tude.net...
> Nie wiem czy to praktyka normalna czy zostałem oszukany/zrobiony w balona
> przez firmę ASUS.
> Szczegóły poniżej.
[..]
moj a6k z turionem chodzi na bateriach tez maks polowe mocy (czyli u mnie
800). ale akurat mnie to nie przeszkadza w niczym. za to wkurza mnie, ze
kiedy pracuje na bateriach i chodzi cd, oraz procek na 100% (np
konwertowanie cdaudio na mp3) to modem co chwile mi rozlacza... pewnie za
malo napiecia dla niego zostaje. chyba to zglosze jako usterke.