Re: 85Hz vs. 100Hz

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 01:07:25 MET DST

slawek_xl <slawek_xl@poczta.AS.onet.pl> wrote:

> Może jednak chodzić o przypadek porównywania 60 Hz na starym monitorze i
> znacznie wyższej częstotliwości na nowoczesnym. To może się zdarzyć choć
> brzmi nieco paradoksalnie. Pisałem kiedyś o tym na tej grupie.

            A mozesz podac msg-id lub cos wiecej napisac. Bo tez to zauwazylem,
ze stare CRT 14" jeszcze ze streowaniem w pelni analogowym wygladaja przy
60Hz przyzwoicie i wzrok sie na nich specjalnie nie meczy, a nowe, cyfrowo
sterowane monitory przy takim odswiezaniu sa praktycznie nieakceptowalne,
nawet jesli przekatna obrazu jest zblizona dla 15". Po prostu widac jak
obraz miga, czego nie ma na starych, ba przy 60Hz wyglada to chyba nawet
gorzej niz 48Hz interlaced na starych. Z czego to wynika?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl