Re: 85Hz vs. 100Hz

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 00:10:04 MET DST

Wiktor S. napisał(a):

> Ja pracuję zwykle na 85Hz (bo na takie odświeżanie pozwala monitor przy
> używanej przeze mnie rozdzielczości), ale prawda, widzę rożnicę między
> 85 a 100. Ale jestem bardzo wrażliwy na odświeżanie, np. nie mogę
> patrzeć na ekran, gdy jest tylko 60 Hz. A niektórzy nie widzą różnicy
> między 60 a 120...

To chyba przypadki kliniczne, jeżeli mówią o dwóch ustawieniach na tym
samym monitorze.
Może jednak chodzić o przypadek porównywania 60 Hz na starym monitorze i
znacznie wyższej częstotliwości na nowoczesnym. To może się zdarzyć choć
brzmi nieco paradoksalnie. Pisałem kiedyś o tym na tej grupie.

--
pozdrawiam
Sławek