Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 22:32:19 MET DST

Dnia Fri, 16 Sep 2005 20:35:29 +0200, Teo napisał(a):

> Asus - kiedyś tak.
>
> Płyty z S754 na nf4 i PCIE są ale na www producentów, bo w Polsce
> praktycznie nie dostępne.

mylisz się - te płyty są jak najbardziej do dostania w PL.

> Jak Geil to kicha, to co nie jest kicha?

liczą się timingi i potencjał OC pamięci - te słabsze geile to kicha. Już
wiem że masz płytkę dosyć badziewiastą z punktu widzenia OC, wiec dla
ciebie potencjał OC nic nie znaczy, ale dla całej masy ludzi owszem.

> Mi wyszło 100zł drożej od takiego samego zestawu na Sempronie - tylko

liczyć można na różne sposoby, więc różne sumy mogą wyjść. Oczywiście
jeżeli będziemy chcieli złożyć 2 kompy o takiej samej wydajności to
platforma intela będzie sporo droższa.

> Sempron miał gorszą płytę, bo nF3.

To że nForce3 posiada AGP zamiast PCI-E wcale nie oznacza że jest gorszym
chipem.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]