Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 22:18:02 MET DST

Rozważałem:
Microstar RS480M2-IL ATI Xpress-200
Asus A8N-E nForce4 Ultra
Abit AN8 Ultra.
Mam Siemensa Sl45i i Palma Vx (niewtajemniczonym zdradzam x1 COM + x1USB).
W gry nie gram (co najwyżej w kierki:)
Założyłem RAID0, bo szybciej się ładuje Office:). Może też dam RAID1 dla
bezpieczeństwa, ale nie widzę łatwej możliwości przy kilku uzytkownikach w
XP Pro:) (bo mam 2x Samsung SATA2NCQ)
Chciałem mieć w miarę cichy komputer i mam . Upgreadowałem się z PIII/733 -
naczytałem się komentarzy np. w Komputroniku jakie to są głośne Intele, a
jakie ciche AMD - w CK Znak, podeszli do mnie jak do człowieka, uszanowali
preferencje i obawy. złozyli w 2 dnji nawet z płytą i budą, której nie
mieli na stanie :) Mam teraz maszynke jak w podpisie
Uważam że AMD musi przejść z etapu pasjonatów na korporacje, a wszystkie
flame wars mam w d.....