Re: Tylko Asus oszukuje czy to norma?

Autor: Arturek <nie>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 18:29:52 MET DST

"deno" <spamerzy@gmail.com> wrote in message
news:10jt0dh055twh.1bx69wh74lyta$.dlg@40tude.net...

> heh, nie tylko Asus, ale tym się akurat nikt nie chwali, informacje o tym
> fakcie są często pomijane, lub pisane baardzo drobnym druczkiem ;)
> Czy tak wszystkie mają, to nie wiem, faktem jest ze "widzialem" to w (nie
> pamietam modelu) HP, zresztą w 10 sek można samemu znaleźć podobne
> przypadki, np:
> http://www.tomshardware.com/mobile/20021101/smartpc-06.html#summary_halfspeed_in_battery_mode
> http://www.computers.us.fujitsu.com/www/products_notebooks.shtml?products/notebooks/tech_specs/n3511_ts
> (patrz przypis nr 1)

> [...]

no wszystkie to na pewno nie, moj Centrino 1.6 (Pentrium M) nie ma (Acer),
moge ustawic co chce.
Dziwne to, przeciez na polowie wydajnosci to sie wol robi, szczegolnie jak
ktos pracowal na full to nie ma sily zeby nie zauwazyc.
I nawet nie widac specjalnie uzasadnienia zeby taka blokade robic (ze
zawsze na baterii to pol maks. czestotliwosci), no chyba ze bateria nie
wyrabia tekiego poboru pradu.