rozdzielenie sygnalu z karty graficznej

Autor: ~ KYS ~ <spam_at_stop.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 18:46:24 MET DST

Witam!
Jak najprosciej podlaczyc monitor i rzutnik do karty graficznej (tak, żeby
pokazywaly to samo jednoczesnie!), ktora ma jedno wyjscie (Radeon 9600)???

Znalazlem cos takiego http://sklep.benchmark.pl/pelny_19434.html, ale nie
wiem, czy obraz bedzie 'przelaczany' pomiedzy monitorem i rzutnikiem, czy
bedzie na nich jednoczesnie?

Czy duzym problemem bedzie podlaczenie drugiej karty graficznej (PCI) do
obecnie uzywanej (AGP) pod Windowsem XP?
Jeszcze takiego zabiegu nie robilem i jestem ciekawy, czy komus sie udalo?
:))

Pozdrawiam
    KYS