Re: Tylko Asus oszukuje czy to norma?

Autor: deno <spamerzy_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 12:48:12 MET DST

Dnia Fri, 16 Sep 2005 12:24:52 +0200, Norton napisał(a):

> Nie wiem czy to praktyka normalna czy zostałem oszukany/zrobiony w balona
> przez firmę ASUS.
> [..]
> Wszelkie ustawienia i nietypowe oprogramowanie przerobiłem. Proszę jedynie
> o sprawdzenie w waszych laptopach czy występuje zwolnienie do 50% mocy bez
> możliwości uruchomienia 100%.
> [..]

heh, nie tylko Asus, ale tym się akurat nikt nie chwali, informacje o tym
fakcie są często pomijane, lub pisane baardzo drobnym druczkiem ;)
Czy tak wszystkie mają, to nie wiem, faktem jest ze "widzialem" to w (nie
pamietam modelu) HP, zresztą w 10 sek można samemu znaleźć podobne
przypadki, np:
http://www.tomshardware.com/mobile/20021101/smartpc-06.html#summary_halfspeed_in_battery_mode
http://www.computers.us.fujitsu.com/www/products_notebooks.shtml?products/notebooks/tech_specs/n3511_ts
(patrz przypis nr 1)

W każdym razie sam jestem ciekaw czy faktycznie wszystkie mobile taka mają.

--
Pozdr, D.