Laptop bez TV-OUT i podłączenie do Telewizora

Autor: Longu <longuWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 12:51:59 MET DST

Witam
Jestem posiadaczem laptopa DELL D400 (całkiem nowy sprzęt), który nie posiada
jendka TV-out'a. Jakie mam możliwości, aby podłączyć go z telewizorem, w celu
oglądania filmów?
Jak dotąd buszując po internecie znalazłem następujące rozwiązania:
- Replikator portów, z S-Video
Koszt jednak jest b. wysoki ;-(. Zastanawiam się również, czy przypadkiem karta
graficzna nie powinna wspierać takiego rozwiązania? Bo co z tego, że na takim
replikatorze jest odpowiednie wyjście, skoro karta może nie będzie potrafiła
tego obsłużyć?

- konwertery obrazu:
z VGA na S-Video:
z VGA na Euro:

Jakie jeszcze inne propozycje drodzy grupowicze mogą zaproponować, abym mógł na
moim sprzęcie wyświetlić obraz na telewizorze?
Pozdrowionka.