Re: Czas reakcji 25ms <<>> filmy 25FPS i 30FPS

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 01:37:35 MET DST
Message-ID: <dgd0jv$176$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>>> Gdy ktos pisze zatem o tym ze widzi smuzenie w filmach to mi sie
>>> nie chce w to wiezyc. Co innego gry. W grach jestem w stanie
>>> zrozumiec ze moze miec to jakies znaczenie, ale przy filmach....

>> A co ma jedno do drugiego?

> Akcja gry moze byc wyswietlana z czestotliwoscia np. 50FPS lub nawet
> wiecej jak ktos ma wydajny sprzet. Wtedy ograniczeniem rzeczywiscie
> bedzie smużenie...

To "nawet więcej" ograniczone jest częstotliwością odświeżania ekranu, na
LCD wynoszące zwykle niewygórowane 60 Hz.

-- 
Azarien
Received on Fri Sep 16 01:40:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Sep 2005 - 01:51:09 MET DST