Re: Czas reakcji 25ms <<>> filmy 25FPS i 30FPS

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 00:20:52 MET DST
Message-ID: <dgcs4j$mb2$1@news.onet.pl>

Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości
news:pan.2005.09.15.18.45.11.170656@neas.invalid...
> PRIMUS pisze:
>
>> Wydaje mi sie ze czas reakcji matrycy nie powinien być tzw. "waskim
>> gardlem"
>> w przypadku ogladania filmow na wspolczesnych monitorach LCD.
>>
>> 25ms mieści sie w jednej sekundzie 40 razy czyli swobodnie jest w stanie
>> zinterpretowac filmy renderowane z predkoscia wyswietlania klatek 30FPS a
>> tym bardziej 25FPS.
>>
>> Gdy ktos pisze zatem o tym ze widzi smuzenie w filmach to mi sie nie chce
>> w
>> to wiezyc. Co innego gry. W grach jestem w stanie zrozumiec ze moze miec
>> to
>> jakies znaczenie, ale przy filmach....
>
> A co ma jedno do drugiego?
>
> --
> Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

Akcja gry moze byc wyswietlana z czestotliwoscia np. 50FPS lub nawet wiecej
jak ktos ma wydajny sprzet. Wtedy ograniczeniem rzeczywiscie bedzie
smużenie...
Received on Fri Sep 16 00:25:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Sep 2005 - 00:51:10 MET DST