Re: Czas reakcji 25ms <<>> filmy 25FPS i 30FPS

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 07:35:47 MET DST
Message-ID: <dgdlk3$1ei$1@news.onet.pl>

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:dgd0jv$176$1@news.onet.pl...
>>>> Gdy ktos pisze zatem o tym ze widzi smuzenie w filmach to mi sie
>>>> nie chce w to wiezyc. Co innego gry. W grach jestem w stanie
>>>> zrozumiec ze moze miec to jakies znaczenie, ale przy filmach....
>
>>> A co ma jedno do drugiego?
>
>> Akcja gry moze byc wyswietlana z czestotliwoscia np. 50FPS lub nawet
>> wiecej jak ktos ma wydajny sprzet. Wtedy ograniczeniem rzeczywiscie
>> bedzie smużenie...
>
> To "nawet więcej" ograniczone jest częstotliwością odświeżania ekranu, na
> LCD wynoszące zwykle niewygórowane 60 Hz.
>
> --
> Azarien
>

Racja - tylko czy to 60Hz nie wynika czasem z predkosci reakcji matrycy?
Wychodzi wtedy masło maślane....
Received on Fri Sep 16 07:40:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Sep 2005 - 07:51:10 MET DST