Re: [OT]Re: MS Word

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 00:23:24 MET DST

Nathan:

> Serdeczne podziekowania za potraktowanie mnie jak docelowego klienta
> MediaMarkt.

nie nie, o tobie slowa nie wspomnialem. dobrze wiesz o co mi chodzi, ze
facet zamiast przeczytac o czym na grupie sie rozmawia, idzie na
skojarzenie i zdziwiony jest, ze skojarzenie nie trafilo.

nawet jesli grupa by sie nazywala psy.pekinczyki [wiem, ze taka nazwa by
nie przeszla, ale hipotetycznie ;)], to my nadal bedziemy na niej
rozmawiac o komputerach, a jesli ktos chce na ta grupe napisac o swoim
piesku, niech najpierw przeczyta info o grupie, bo ktos poczestuje go 'ntg'.
to tyle, przepraszam, jesli cie urazilem, zamiaru takiego z pewnoscia nie
mialem.:)

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org