Re: [OT]Re: MS Word

Autor: Nathan <b.bartosz_at_zax.pl.USUN.TO.Z.ADRESU>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 19:04:59 MET DST

wik napisał(a):
> Nathan:

> nie, ten przyklad potwierdza, ze internetu i grup dyskusyjnych uzywaja
> osoby, ktore nie dorosly jeszcze do uzywania tego typu mediow.
>
> trudno sobie wyobrazic sytuacje, w ktorej pani kasia chcac powtorki
> przepisu na grzanki sniadaniowe, ktora podal na antenie programu 2
> maklowicz, pisze do pani torbickiej zeby puscila film
> 'sniadanie u tiffaniego'.
> pani kasia doskonale wie, ze o przepis powinna sie upominac w programie
> kulinarnym, a nie w programie, w ktorym ktos cos jadl. i stad wniosek, ze
> [...]
Serdeczne podziekowania za potraktowanie mnie jak docelowego klienta
MediaMarkt. Ktos ma problem z komputerem. Nie chodzi jakis program, cos
sie sypie itd itp. Szuka grup dyskusyjnych i znajduje:
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
pl.comp.pecet
Na pierwszej wiadomo - gry, karty graficzne, procesory itp. To pewnie
dobra bedzie ta druga. Zdaje sobie sprawe, ze ten przyklad jest
infantylny, ale swietnie ilustruje problem nazwy grupy i jej tematyki.
Pecet sugeruje, ze poruszane tu tematy tycza sie komputerow klasy PC -
bez podzialu na szprzet i oprogramowanie.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,