Re: Czas reakcji 25ms <<>> filmy 25FPS i 30FPS

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 09:39:10 MET DST

Mike wrote:

> Ja pisząc ten tekst oczy mam na wysokości
> niższej od dolnej belki monitora! Spróbujcie zrobić to na swoich
> ultraszybkich TN-ach;)

ja jeszcze nie mam monitora LCD ale na pewno nie bede probowal tego co
Ty na dluzsza mete... wiesz co robisz swoim oczom? czlowieku katujesz
je.... mam nadzieje ze masz swiadomosc tego ze oczy wpatrzone w monitor
rzadziej mrugaja a zatem gorzej nawilzaja oczka. jezeli dodasz do tego
sposob patrzenia jaki Ty uznajesz to znaczy ze masz bardzo otwarte oko
czyli jeszcze gorzej. szczerze zycze Ci powodzenia mimo ze to monitor
LCD i powinien byc zdrowszy dla oczu...

--
pozdrawiam
  Andre