Re: Czas reakcji 25ms <<>> filmy 25FPS i 30FPS

Autor: Mike <kimeUSUNTO_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 10:23:53 MET DST

Andre wrote:

> ja jeszcze nie mam monitora LCD ale na pewno nie bede probowal tego co
> Ty na dluzsza mete... wiesz co robisz swoim oczom? czlowieku katujesz
> je.... mam nadzieje ze masz swiadomosc tego ze oczy wpatrzone w monitor
> rzadziej mrugaja a zatem gorzej nawilzaja oczka. jezeli dodasz do tego
> sposob patrzenia jaki Ty uznajesz to znaczy ze masz bardzo otwarte oko
> czyli jeszcze gorzej. szczerze zycze Ci powodzenia mimo ze to monitor
> LCD i powinien byc zdrowszy dla oczu...

Dzieki za troskę;) Dyskomfort tej pozycji odczuwam i bez dodatkowych
uwag. Niestety, chwilowe rewolucje meblowe...

Pisząc to bardziej chodziło mi o zaznaczenie możliwości. Dokonując
wyboru trzeba mieć świadomość z pomiędzy czego się wybiera. W kontekście
oglądania filmów, o których mowa w wątku, w pewnych przypadkach trzeba
podjąć decyzję czy większą wartością jest możliwość wygodnego rozłożenia
się w fotelu w dowolnej pozycji czy też obraz pozbawiony pewnych, imo
niewielkich, niedoskonałości.

Pozdrawiam
Mike