Re: Błędy CRC !!!

Autor: Leszek <bleble_at_blabla.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 08:47:58 MET DST

Kontroler i sterowniki do niego moga sie nie zgadzac.
Epoxy tak maja. Ja mam stara KTA3+ z raidem i dwa tygodnie walczylem zanim
sie okazalo, ze dysk ata podlaczony do RAIDu wspolgra dobrze tylko z jedna
wersja sterownikow z oryginalnej plyty (a byly trzy). Oryginalne stery z
xp-ka tez wszystko chrzaniły i blad CRC byl tego typu, ze co iles tam
dokladnie lini do bajtu dopisywana byla wartosc 8.
Tak czy inaczej kombinuj ze sterami o ile rozwiazanie nie jest bardziej
prozaiczne jak np wirus :)

Pozdr