Błędy CRC !!!

Autor: Robert <nospam_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 19:23:27 MET DST

Kupiony nowy hdd firmy WD. Po zassaniu filmu w rodzaju 40 części archiwum
rar i próbie ich rozpakowania wyskakuje :
Błąd CC archiwum uszkodzone .
Wiem co to jest CRC i pojawia się to za każdym razem przy próbie
rozpakowania a do tego zawsze są to inne rary.
Dodam jeszcze że wymieniłem zasilacz ,kable , sprawdziłem kości ram
programem memtest86+ przez 14 godzin i nic nie wykrył. Dysk (ten stary )był
na standardową taśmę IDE a ten nowy jest S-ATA.
Płyta główna to Epox 8K9A7i na via KT-400 z 8237.
Bywa także że nie chce się uruchomić komp. wywala wtedy komunikat
typu:"STOP:C0000218{awaria pliku rejestru}Nie jest możliwe załadowanie przez
rejestr gałęzi {pliku}:
\SystemRoot\System32\Config\software lub jego dziennika bądz drugiej kopi."
 .Bywa także też że gubi sterownik karty graficznej i po starcie wywala
recke że nie może
znaleźć panelu sterowania ati. Grafika to ATI 9550.
Proszę o jakieś porady czy lepiej odrazu zanieść dysk do reklamacji..
Zasilacz także wymieniony na nowy wydajniejszy.