Klawiatury typu "flat"

Autor: Jacek <malpa>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 08:43:20 MET DST

Witam

Składam sobie nowy komputer i postanowiłem kupić do niego taką klawiaturę,
która mi sie podoba.

Bardzo wygodnie mi sie pisze na laptopach i włąsnie zdecydowałem się na
zakup klawiatury z takimi klawiszami jak w notebooku, ale o układzie
standardowym.

Teraz biorę pod uwage dwie klawiatury, wacham sie miedzy tanią klawiaturą
( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63082711 ) - ART FlatX AK-44F
za 32zł

i miedzy logitechniem
( http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=1035&katid=18 ) -
LOGITECH UltraX FLAT za około 100zł (chyba można znaleźc ciut taniej)

I zaczyn sie dylemat, którą wybrac. O ile o logitechu znalzałem dużo dobrych
opinii w sieci, o tyle o Arcie nie znalazłem żadnych opinii.

Dlatego pytam Was:
Czy ktoś z Was używa ARTa i może mi powiedzieć jak ta klawiatura się
sprawuje? Czy uważacie, ze warto wydać prawie 70zł więcej na logitecha?
Jest roznica w komforcie pisania m iędzy tymi dwoma klawiaturami?

Pozdrawiam
Jacek