Re: Klawiatury typu "flat"

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 23:40:28 MET DST

Jacek <jowczarczak napisał(a):

> Czy ktoś z Was używa ARTa i może mi powiedzieć jak ta klawiatura się
> sprawuje? Czy uważacie, ze warto wydać prawie 70zł więcej na logitecha?
> Jest roznica w komforcie pisania m iędzy tymi dwoma klawiaturami?

Nie korzystałem z ARTa, ale wiem, że wszelkie podróbki UltraX Flat są
śmieszne i do pięt nie dorastają temu, jak się pisze na prawdziwym
Logitechu.
Miałem już wątpliwą przyjemność pisać na kilku "podobnych" klawiaturach
i niestety, ale mojego UltraX bym nie wymienił na 10 takich ;)

A jak już ktoś wcześniej napisał - na benchmark.pl był ostatnio test
tych klawek :)

--
Psylo