Bardzo dziwne - pomoze ktos???

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 00:07:53 MET DST

Witam serdecznie!

Mam nadzieje, ze pisze na wlasciwa grupe... Otoz moze moj problem nie jest
"krytyczny", ale bardzo bylbym zadowolony, gdyby udalo mi sie go
rozwiazac...

Kupilem niedawno laptopa Fujitsu-Siemens z bezprzewodowym dostepem do
internetu dzieki modemowi GPRS (Sony-Ericsson) i pakietowi "iPlus"...
Otoz... Nie wiem dokladnie na czym to polega, ale y np. polaczyc sie z
internetem musze uruchamiac specjalny programik "iPlus", gdzie sie jakby
loguje do sieci podajac moj PIN i mam tam tez przycisk "Polacz"... Gdy
Zaczynam sie laczyc i przez cale polaczenie slysze w komputerze lekkie
"brzeczenie" - rozumiem, ze ten modem pracuje i po prostu taki dzwiek
wydaje.... Ale najdziwniejsze jest to, ze cokolwiek bym potem zrobil:
odlaczyl sie z internetem, zamknal ten "programik" IPLUS, nawet wyjal ten
modem Sony-Ericsson, nadal mam to brzeczenie... Dopiero jak uruchomie
ponownie komputer wtedy znika.... (az gdy sie znow nie zaloguje)..

Jak zrobic by "brzeczalo" tylko wtedy gdy jestem zalogowany i korzystam z
internetu?????

O razu mowie, ze nie jest to glosne, ale gdy czasami siedze w nocy przy
kompie i akurat np. pisze w Wordzie, wole, zey tego nie bylo...

Pozdrawiam i z gory dziekuje...

Nothingman