Re: Bardzo dziwne - pomoze ktos???

Autor: Madej <maadej_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 07:44:41 MET DST

Nothingman <nothingman86@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam serdecznie!
>
> Mam nadzieje, ze pisze na wlasciwa grupe... Otoz moze moj problem nie jest
> "krytyczny", ale bardzo bylbym zadowolony, gdyby udalo mi sie go
> rozwiazac...
>
> Kupilem niedawno laptopa Fujitsu-Siemens z bezprzewodowym dostepem do
> internetu dzieki modemowi GPRS (Sony-Ericsson) i pakietowi "iPlus"...
> Otoz... Nie wiem dokladnie na czym to polega, ale y np. polaczyc sie z
> internetem musze uruchamiac specjalny programik "iPlus", gdzie sie jakby
> loguje do sieci podajac moj PIN i mam tam tez przycisk "Polacz"... Gdy
> [...]
Witam

Ja mam podobny problem w swoiom lapie, ale jest to Dell c600.
I u mnie takie brzeczenie, a moze bardziej "chrobotanie" wystepuje caly czas.
W serwisie powiedzieli mi, ze byc moze jest to kwestia jakiegos ukladu (scalak
czy cos), ktory obciazony tak sie wlasnie zachowuje.
Rozumiem, ze ten Twoj modem to PCMCIA.
Sprobuj po wyjeciu modemu wylaczyc sprzetowo gniazdo PCMCIA.
Lub wsadzic w nie inna karte...o ile masz.
Jak po wylaczeniu "brzeczenie" nie ustanie, to sprobuj przeinstalowac stery do
PCMCIA. Jak to nie pomoze to chyba tylko serwis.
Innego pomyslu nie mam.

Pozdrawiam

Madej