Czas reakcji 25ms <<>> filmy 25FPS i 30FPS

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 21:57:53 MET DST

Wydaje mi sie ze czas reakcji matrycy nie powinien być tzw. "waskim gardlem"
w przypadku ogladania filmow na wspolczesnych monitorach LCD.

25ms mieści sie w jednej sekundzie 40 razy czyli swobodnie jest w stanie
zinterpretowac filmy renderowane z predkoscia wyswietlania klatek 30FPS a
tym bardziej 25FPS.

Gdy ktos pisze zatem o tym ze widzi smuzenie w filmach to mi sie nie chce w
to wiezyc. Co innego gry. W grach jestem w stanie zrozumiec ze moze miec to
jakies znaczenie, ale przy filmach....

Jesli sie myle to mnie poprawcie..

Pozdrawiam,
P.