Re: MS Word

Autor: Adrian S. <adrys_at_NOspam.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 19:55:09 MET DST

Użytkownik "Arturek" <nie ma i chuj> napisał w wiadomości

> widze ze pierwszy post na grupach?

Nie, już od wielu lat ...

> a wiec...
> ... grupy dyskusyjne nie sluza do tego zeby pytac sie o pierdoly.

Czy coś jest "pierdołą", czy nie o tym nie możesz decydować. To tylko Twoja
subiektywna opinia. Ja nie pytam o pierdoły - to moje subiektywne zdanie.
Ktoś inny może stwierdzić, że na tej grupie wszystkie wątki to pierdoły, a
ktoś inny, że wogóle nie ma tu pierdół.

> Najpierw samemu nalezy sprobowac rozwiazac problem , poszukac w googlu
itd,

Próbowałem, a w wynikach wyszukiwań mogą znaleźć się strony wprowadzajace w
błąd. Każdy moze stworzyć stronę i napisać tam pierdoły ...

> a dopiero pozniej zawracac dupe innym.

Kto nie chce, ten nie odpowiada. A żeby nie mieć "zawróconej dupy" lepiej
nie czytać grup dyskusyjnych ...

> Ale co wazniejsze napisales na zla grupe. Grupa pl.comp.pecet jest grupa o
> sprzecie komputerowym.

"pecet" określa komputer, "hardware" sprzęt komputerowy. Takiego pytania nie
napisałbym na grupie ..... comp.hardware lub comp.pecet.hardware

> Grupy stosowne to np. microsoft.public.word.*, z polskich to nie wiem.

Myślisz, że anglik lub niemiec odpowie mi na pytanie dotyczące polskiej
wersji Word'a? :)))

> Co do twojego pytania to: Narzedzia -> Opcje -> Sprawdzanie pisowni
> (zakladka) , ciekawe ile czasu by cie zajelo samodzielne znalezienie
tego
> ? 15 sek. ?

Dzięki.

Pozdrawiam