Belinea 10 19 20 B

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 19:44:41 MET DST

Czytałem dane techniczne nastronie producenta Belinea 10 19 20 B i dalej mam
wątpliwości:

Czy regulacja wysokości, o której mowa w PDF'ie to znaczy, ze nóżka monitora
teleskopowo lub w jakis inny sposób się wydłuża podnosząc panel w kierunku
pionowym, czy chodzi tu jedynie o możliwość nachylania panela w górę i w
dół?

W PDF'ie ze strony producenta oprogramowanie "pivot" jest oznaczone jako
opcja. Czy znaczy to ze w standardzie mogę sobie obrócić pivot o 90 stopni,
ale żeby już pracować w wordzie ze odwróconą rozdzielczością to potrzebuję
tego programu?
Do czego służy ten program?

Czy to rzeczywiście prawda, że monitory te gubią ustawienia?

duzo tych pytan :-) ale mam nadzieje, ze ktos z Was bedzie mi w stanie
pomoc.
Pozdrawiam,
P.