Re: MS Word

Autor: Arturek <nie>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 19:03:35 MET DST

"Adrian S." <adrys@NOspam.pl> wrote in message
news:dg9k5o$jv5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy można wyłączyć "automat" poprawiajacy pisownię, który chce być
> madrzejszy od użytkownika? Denerwuje mnie już te ciągłe poprawianie przez
> Word'a wyrazów, które dla niego są niezrozumiałe.

widze ze pierwszy post na grupach?
a wiec...
... grupy dyskusyjne nie sluza do tego zeby pytac sie o pierdoly.
Najpierw samemu nalezy sprobowac rozwiazac problem , poszukac w googlu itd,
a dopiero pozniej zawracac dupe innym.
Ale co wazniejsze napisales na zla grupe. Grupa pl.comp.pecet jest grupa o
sprzecie komputerowym.
Grupy stosowne to np. microsoft.public.word.*, z polskich to nie wiem.

Co do twojego pytania to: Narzedzia -> Opcje -> Sprawdzanie pisowni
(zakladka) , ciekawe ile czasu by cie zajelo samodzielne znalezienie tego
? 15 sek. ?